Wysyłka i dostawa

KIEDY OTRZYMAM MOJE ZAMÓWIENIE?
Zamówienia są wysyłane bezpośrednio z Polski. Ze względu na popularność naszych ofert, prosimy o szacunkowe 4-5 dni roboczych, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie. Czasami jednak ten czas może się wydłużyć z winy przewoźnika do maksymalnie 8 dni roboczych.

CO SIĘ STANIE, JEŚLI MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZABLOKOWANE LUB ZGUBI SIĘ W TRAKCIE WYSYŁKI?
Wszystkie nasze zamówienia wysyłane są wraz z ubezpieczoną wysyłką i obsługą. Jeśli zamówienie utknie w punkcie wysyłki, zostanie odesłane lub nawet zgubione podczas procesu dostawy, przepraszamy! Usługa pocztowa jest poza naszą kontrolą. Jednak w takich przypadkach, ponieważ paczki są ubezpieczone, wyślemy Ci nową paczkę z szybszą wysyłką i pełnym śledzeniem lub zaproponujemy zwrot pieniędzy, jeśli to możliwe. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zwrotów, jeśli mogą one mieć zastosowanie w przypadku wysyłki.

PODATKI I SZCZEGÓŁY DOSTAWY?
Nie będziesz zobowiązany do zapłacenia cła i podatków, gdyż sprzedajemy nasze produkty w cenie, która nie przekracza odgórnego limitu. Towar zostanie doręczony przez Pocztę Polską, nie ma możliwości wysłania paczki kurierem ani ustalenia godziny doręczenia. W razie nieobecności zostanie pozostawione awizo.